Droga Zawodniczko, Drogi Zawodniku,
sportowa forma jest? Super. Żelazne postanowienie i wrażliwe serce są? Wspaniale. Zdecydowałeś o 1 z 3 dystansów? Git. Jest komplet. To znaczy prawie jest... Jeżeli sprawdzasz ciśnienie w oponach pojazdu, poziom oleju w silniku, etykiety na jedzeniu lub stan uzębienia tak sumiennie i regularnie jak statystyczny Kowalski, może być, że ten artykuł wniesie dużo dobrego, zanim jeszcze wpasujesz się na start półmaratonu 40 km, maratonu 80 km i ultramaratonu 200 km Jak mawiał klasyk, polski lotnik jak trzeba poleci i na drzwiach od stodoły ale może niekoniecznie warto przenosić tę desperację na grunt zawodów 29 czerwca 2019 r. w Wejherowie. Tym bardziej, że silnik i moc sprawcza napędzająca koła i łożyska nartorolek pochodzi w 100% z twoich mięśni i mitochondriów. To ostatni dzwonek przed zawodami, by zadbać o technikalia.
Kto ma najlepszą wiedzę techniczną? Kto ma ultra doświadczenie w budowie i serwisowaniu nartorolek? Konstruktorzy. Mamy takich ekspertów w Polsce. Cieszą się statusem pierwszego polskiego producenta nartorolek i nazywają się ROLLSPEED NARTOROLKI. Twórcy marki, bracia Dawid i Konrad Sadowscy, są od wielu lat trwale wpisani w pejzaż polskiego sportu nartorolkowego. Są także z nami od pierwszych zawodów. Oczywiście będą w Wejherowie także w tym roku.
Fragment korespondencji od Dawida Sadowskiego traktujący o serwisie nartorolek: "Co do łożysk to bardzo indywidualna sprawa. Wszystko zależy od jakości, sposobu użytkowania i czy ktoś dbał. Jeśli łożyska były nieprzeglądane, a wcześniej miały kontakt z wodą lub były jakiś czas nieużywane, mogą mieć początki korozji lub nawet być zardzewiałe. Przykład? Po ostatnim biegu ultra jedna z osób oddała nam swój sprzęt na serwis. Czas powrotu, rozpakowanie i zajęcie się sprzętem trwało maksymalnie do 3 dni. Otwieramy rolki a łożyska (i to dobrej klasy) zdążyły pokryć się rdzą!"
Cóż więcej... Przyczyny (także przedwczesnego) zużycia mogą być rozmaite. Zwiększone opory toczenia np. w 1 z 4 łożysk nie muszą być uciążliwe w trakcie treningu. Możliwe, że niewielkie bywają nawet niezauważone... Jednak na dystansach rzędu 40 km, 80 km lub 200 km taki feler - przed lub w trakcie zawodów - powoduje dodatkowy wydatek energetyczny, przekładający się na wzrastające obciążenie organizmu a tym samym na słabszy wynik i gorszą lokatę.
Pomyśleliśmy o tym wraz z ekspertami z firmy Rollspeed Nartorolki. Poniżej znajdziesz specjalnie przygotowaną ofertę serwisową, dzięki której ze spokojem możesz stanąć w szranki w ramach 4 FBN ArenaTax Ultramaraton 200 km Oferta uwzględnia przeglądy w opcjach: wysyłkowej i na miejscu, w dniu zawodów. Ze względów organizacyjnych polecamy tę pierwszą (lepiej nie zwlekać) natomiast przed startem na 40 i 80 km (godz. 11.00) serwisanci z Rollspeed Nartorolki znajdą zapewne dla niektórych chwilę, aby wg wcześniejszych zgłoszeń zająć się Waszymi nartorolkami na tyle sprawnie i kompetentnie, na ile pozwolą czas, warunki i zakres przeglądów oraz ewentualnych napraw i wymian.
OPCJE SERWISOWE ROLLSPEED NARTOROLKI Z RABATAMI DLA ZAWODNIKÓW 4 FBN ARENATAX ULTRAMARATON 200 km
WYSYŁKOWO*
1) wymiana łożysk w nartorolkach skate - 29 PLN/kpl
2) wymiana łożysk i antyrewersu w nartorolkach classic (w tym przegląd ośki) - 39 PLN/kpl
3) gruntowe czyszczenie łożysk ultradźwiękami i smarowanie - 49 PLN/kpl
4) montaż płyt nis - 20 PLN/kpl
NA MIEJSCU, PRZED ZAWODAMI
1) Przegląd nartorolek z przesmarowaniem łożysk - 10 PLN/kpl
2) Wymiana kół w nartorolkach - 15 PLN/kpl
3) Ostrzenie grotów - 10 PLN/kpl
4) Wymiana końcówek - 12 PLN/kpl
5) Montaż/wymiana wiązań - 15 PLN/kpl
6) Przekładanie kół skate - 12 PLN/kpl
* Dla pierwszych 3 osób upust 50%, dla kolejnych 25% na podstawie dowodu uiszczenia opłaty startowej przez danego zawodnika.
Zniżka nie obejmuje kosztu przesyłki kurierskiej.
To jeszcze nie koniec! Oferta pierwszego polskiego producenta nartorolek obejmuje także WYNAJEM NARTOROLEK. Jeżeli z jakichś przyczyn nie dysponujesz nartorolkami lub chcesz zabezpieczyć parę zapasową lub ulegną awarii w dniu zawodów, możesz skorzystać z oferty wynajmu: